رونالدینیو: منزس‌ بخواهد، برای برزیل بازی می‌کنم
نوشته شده توسط : محمّد معنوی
مرد سال سابق فوتبال جهان و اروپا معتقد است در بهترین شرایط آمادگی بسر می‌برد و در صورت دعوت مانو منزس به تیم ملی برزیل بازخواهد گشت. به گزارش فارس و به نقل از اوگلبو، رونالدینیو 32 ساله این روزها بسیار علاقمند است فرصتی فراهم شود تا بازهم بخت بازی برای تیم کشورش را پیدا کند. وی که در ژوئن گذشته از فلامنگو به تیم اتلتیکو مینیرو کشورش پیوست، گفت: در شرایط کنونی فقط به حضوری مطلوب برای مینیرو فکر می‌کنم. اما اگر مربی تیم ملی نیازی به من داشته باشد، حاضر به بازگشت به «سلسائو» (برزیل) هستم. بازیکن اسبق بارسلونا ادامه داد: هیچ وقت تا این اندازه در مینیرو آماده و شاد نبوده‌ام. حس می‌کنم کاملا شوق و انگیزه به بازی و خدمت‌رسانی در خط میانی اتلتیکو دارم. می‌توانم این شور و شوق را نیز برای تیم کشورم خرج کنم. رونالدینیو که در سال 2004 و 2005 مرد سال جهان و در سال 2004 عنوان بازیکن برتر اروپا را به خود اختصاص داد در تیم تحت امر «منزس» 93 مرتبه بازی کرده و 33 گل نیز زده است.


:: بازدید از این مطلب : 268
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 شهريور 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: